BILE AKU RASA MCMNI !

aku dh pnink ngn mslh2 yg mengadap aku tk habis2 . kdg2 bwt aku pikir . aku memg dilahirkn ntok dipijak ke ? ntok diCUCUK HIDUNG ke ? tp bia lah . aku redha . mcm rasulullah bwt . walaupun ade orang yahudi laknat kencng kt masjid , dy tk mrh . walhal , saidina umar dh mengeluarkn pedang nk bunoh dia . tp , rasululah saba . bahkn , dialah yg besihkn kencing tuh . bkn nk conclude yg rasulullah lemah atau takot . tp rasulullah manage to control his amarah . aku nk jd mcm baginda . tp aku manusia . aku lemah .

alih cte laen , aku tk suka org yg suka boikot2 org laen , tp tk cmin diri snri . dy boikot kwn dy . she called her own friend a BITCH ! walhal , she's just as same as her friend ! what the hell she's doing . friend , u cannot called yourself a friend , but a pet to her ! tolong cmin diri . aku dh tk lrt tgk kau wt cm uh . ksian kwn kau . pdhl , dulu kau pon same mcm dy . kau ckp org , kau pon same .

hmm . ari tuh aku terdnga lagu sahabat . ape tah tajok dy .
kini dengarknlah
dendangan lagu tnda ingatanku
kepadamu teman
agar ikatan ukhuah kan tersimpul padu
kenangan bersamamu
takkn ku lupa
walau badai datang melanda
walau tercerai
jasad dan nyawa

pya , aku rndu kau . kau sahabatku , kau teman sejati . baru aku tw . tk ade galang gnti . bwt sahabat mcm kau .

Comments

Popular Posts