hAti sAkEt :(

kblkangan ni , aku byk terluka . ya , aku rndu dia . dulu , aku ego tk mngaku aku syg dia . skrg , baru aku sedar , aku syg dia melebihi org lain . aku prnh try buang dia dr hidup aku . tp aku tk mampu . ats tndakan tu , i was overwhelmed by grief . smpai hari ni . knp aku tk hargai dia ?


aku teringt , kalau ade ape2 , yg kau tk dpt luahkan melalui bicara , KERTAS KAJANG menjadi perantara . aku tahu , byk insiden lembaran putih itu saksikan . melalui lembaran putih berisi karangan KITA lah menjadi bukti kasih sayang aku dan kau . kenangan sejak form 1 , form 2 , form 3 dan form 4 . aku smpn sebaiknya di kotak memori aku . sesuatu yang akn aku smpn smpai ke liang lahad . sememangnya aku menyesal pernah menolak keras2an diri kau . NUR ZAFIRAH MOHD ZIN , aku rindu kau !!!!

Comments

Popular Posts