the happiest day ever !

hari ni serious best gila !
1. dapat buat style tudung dari yang lain
2. dpt klua g mid dgn zaty
3. dpt pengalaman org gaduh dlm train =.=
4. dpt mesej ehem2 time dlm train <3
5. dpt jumpe raihan <3
6. dapat jumpe mat din . haha
7. dpt tengok guitar
8. salah masuk train -.-
9. dapat guna BB balik :DD
10. tetiba saja rajin hari ni , balik rumah terus sidai baju , basuh pinggan , kemas rumah ! haha
11. baca buku esok test
12. tak sabar jumpa K esok :))
13. abah ngn mama cool !

hari ni dapat jumpa RAIHAN . best gila ! memg aku impikan tuh je . setakat ni , my 3rd wish dh tertunai :))
dapat jalan2 ngn zaty , raihan , ngn haziq matdin , haha :)) he's the best man standing lahh ! rasa mcm klua dgn sedara mara yg cool ! mcm family . tp , yang paling best hari ni , dapat mesej dia lah . even its not for a long period . tkpe , at least , aku tak de la rasa terbuang :)) thanks kawan2 :))

 time dekat coach time nak g mid tu lah yg paling gugat keberanian . ade pulak org nak blakon aksi kat situ . pdhl tkde pengarah pun yg suruh . ade ke gaduh sebab mamat sorg tuh , usha awek dia atas bawah ? kalau aku jd mamat tuh pun , aku buat ape dia buat . dah tu , seksi sangat ! haihh , kadang2 , aku tak faham prmpuan ni . diorg suka dirogol ke tak sbnanye ? awek kau seksi , kau jgn aa salahkan mamat tuh . kau point smua salah kat awek kau lah ! ee , benci !
tak kisah lah , yang penting , hari ni seronok ! tengok guitar dlm kedai music instruments tuh , buat aku rasa sgt bersemangat nak beli guitar ! oke , kena kumpul duit lah ni . aku tengok , harga dia just 295 . oke , i can afford it ! haha . nak beli jugak !



Popular Posts