my friends that asked me to post bout them :DD

okay , aku tengah kena twitlimit sekarang ni , so some of friends adviced me to update my belog . HAHAHA .


okey , ini luqman , budak sekolah aku , and dia ajak aku pergi sabak bernam sebab ada program apa tah kat sana . LUQMAN , bukan aku tk nak , tp , i'm kind of busy laahhh lately . so , I got cancelled it . sedih kan ? dengar cerita mcm best je . Ada explorace laa , apa tah lagi . emm , sorry aa luqman .


okay , yang ini aiman , hahaha . muka mcm tk pernah dpt mc flurry kan ? HAHAHA . okay , dia ni , one of member of #GANGJAHAT . hahaha . And sebelah tu , ATHIRAH :) aku dgn dia and tira banyakkk kongsi rahsia . HAHAHA . rasa mcm dh jadi family dh :) seronok ohh gosip dgn mereka nih . hihihi . oke , mark this , AKU SAYANG GANG JAHAT !

Yeahh , and here is NADZEY :) and beside her is CHO KYUHYUN :) oh mooo ! I really head over the heels on kyuhyun ! tapi , i have to get over the jealousy as I've promised nadzey that I will post bout her and kyuhyun . and she will post bout me and kyuhun . auww-2 :) okay , nadzey told me that KYUHYUN is her FUTURE PRINCE CHARMING ! oi ! mana boleh ! he's only mine ! HAHAHA

okay , here is MIZA SHAZWANI :) she used to be my classmate when I was in form 5 . pfffttt , I must tell you that she's kind of wonderful and beautiful girl lah . atototo . love you shayang :) semua rahsia kau aku simpan lagi . ingat kan dulu-2 , kau byk cerita problemos kt aku ? hihihihi . love yah


Popular Posts