Its a SEMESTER BREAK !

Hai Hai Hai ! Assalamualaikum . Welcome back to MY BLOG ! Hahaha . Saya baru habis final semester 2 . And now am enjoying my hols ! Seriously bosan actually duduk rumah . Tak ada benda nak belajar . LOL . Gila sarcastic . Actually kan . Saya baffled . Tak tahu nak pursue apa habis asasi nanti . Nak pilih course susah . Even Sains Pertanian pun dia nak atleast 3.4 T.T okay , tu sad point yang pertama . Another one , Pharmacy and Dentistry will be soon can apply by ASPERIANS ! Tapi tak tahu lah kalau2 diorg offer untuk batch kitorang ke tak . Anyway , that wouldnt convince me to change my mind . I dont know why , but I would prefer to continue my study to MESIR . Why ? Because , other words , I should say , it is like a fast track to take Medic . Hehehe . Kalau nak harap ambik medic kat Malaysia , sangat susah . Nak score 4flat tu yang payah . Okay , I shouldnt say payah . Tapi better ambik kt Mesir sebab , hangpa boleh terus seat untuk degree teruih . And lagi satu , chance kat Malaysia sangat sikit sebab nak compete dengan non-bumiputera kan . Anyway , I have to wait for the result of my ASASI . Kalau baguih , mana tahu kan ada lah rezeki nak pursue kat Malaysia . Saya harap , readers yang baca post ni doakanlah kejayaan saya pada masa akan datang okay ? Kadang2 bila saya fikir balik masa depan , rasa nak nangis . Kita ni kan cuma hamba yang hanya mampu merancang kan . And tak semua perancang kita would have to become true . Sebab Allah tu sebaik baik perancang . Semua ketentuan dia ada hikmah . In sha Allah , all of us would be blessed by HIM , Ameen :) XOXO , Assalamualaikum



Popular Posts